13/9 2009

Helloj

Vilken vecka det har varit!

Var i skolan måndag och tisdag. Sedan så blev man sjuk. Fast ändå så lyckades man supa sig full under onsdagen ;) vilket man ångrar, men samtidigt inte.

På Torsdagen så vaknade man runt 12-tiden och sen runt 18-tiden så åkte man hem.
Kom hem till Skövde runt 21-tiden. Men blev hämtad av morsan som sedan körde en hem till han.
När man kom dit så tyckte jag att det var spänt. Med sedan var det som vanligt.
Fredags morgonen också.
På något sätt så verkade det som om allt bråk bara var borta!
Men samtidigt så visste jag att det verkligen inte var så.
Man blev hämtad runt 11-tiden. Var tvungen att åka hem och vara hundvakt åt Öjje.
Han och jag tog oss en promenad in till stan och sedan drog man hemåt igen. Kvällen spenderades med Sara. Under natten så vaknar man av ett sms från han.
Somnade om rätt så snabbt och sedan så vaknade man till runt 10-tiden.
Sovmorgon, en stund i alla fall :P

Åkte ut till han för att snacka.
Samtidigt som man var hundvakt denna dagen också.
Hade hand om Öjje en hel dag, han var med om mycket :)  
Finns la inte mer om det att säga om vårat snacka.
Alla vet väl redan om vad som sades.  
Kvällen spenderades med Sandra <3
Utan henne hade jag fan inte klarat något.
Vi var hemma hos mig och kollade på film med min mamma. Haha
Usch en 19-åring och 20-åring sitter hemma och kollar på film med en morsan ;)
helvete vad livat. Hehe men kul hade vi det i alla fall.

Just nu så sitter man ute i allrummet och kollar på tv med folket här i Holsby.
Riktigt trevligt.
Har även suttit och snackat med min älskade Sandra i telefonen.
Snackar man inte med henne så kan man fan inte sova ;)

Fast, det finns en till som om jag också skulle vilja snacka med.
Som har blivit som en vana.
Men denna gången så kommer jag inte göra det.
Jag kommer verkligen visa att jag kan vara utan.
Även om det är otroligt tufft så går det, om man verkligen vill.
Fyfan alltså.
Det kliar i fingrarna.
Vill inget annat än att snacka med han!!
Men jag ska fan klara detta. Hoppas bara att han förstår att jag väntar på hans svar.
Vill inget annat än att det ska bli bra mellan oss!
Vet att jag har varit en idiot.
Men nu så finns det ju inget att göra åt den saken :(
Älskar ju fan han, hoppas bara att han förstår det! <3

I morgon så ska man ringa till VC.
Hoppas att man kan få en tid dit redan i morgon.
 Gör så ont och orkar inte med detta. Hehe
men vafan, det kunde ju ha varit värre :)

Nepp, nu så ska jag kolla vidare på tv med folket här!
Ha det gött alla där ute ;)


Kommentarer
Postat av: saraisdashit

du kan komma när du känner dig redo att prata om det. <3<3

2009-09-13 @ 22:49:52
URL: http://saraisdashit.blogg.se/
Postat av: Sandra

Haha, ja, 19 och 20 år och sitter hemma en lördag kväll med mamma =P Det säger sig självt. Men ibland behöver man sådana dagar också, bara det inte blir för ofta, för då kan man ju börja fundera =P

Älskar dig gumman, du vet att du kan prata med mig om det skulle vara något <3

2009-09-14 @ 13:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0