14/9 2009, kväll

 Helloj igen!

Happ, fick ju komma in till vårdcentralen tillslut. Fick la sitta och vänta ett på tag på provsvaren. Fast det att jag redan visste vad jag hade!! Jävla läkare alltså. Först så ville han inte ge mig något eftersom att det inte visade något. Men efter mycket tjöt från min sida så fick jag mina efter längtande tabletter. Sen så typ sprang vi ner till apoteket så att jag kunde hämta ut skiten. Vilken söt äldre dam det satt där på apoteket. Hon såg att jag hade jävligt ont och gav mig ett äpple så att jag kunde börja käka tabletterna direkt. Gud, hon ska verkligen ha en guldstjärna för det.


Efter våran tripp till apoteket så drog vi i väg och storhandlade. Eftersom att jag kommer för en gångs skull vara kvar här i Vetlanda till helgen så blev det en slags storhandling ;) har ju tyvärr ingen att åka hem till längre :( då kan det lika gärna kvitta..


Vi köpte även med oss lite mys grejer som vi satt och gottade oss med under kvällen. Det blev en liten tjejkväll med Sara och Mickan, framför tv:n med något gott att äta på.


Nu så blir det strax sängen för min del. Ska verkligen försöka sova ikapp dom timmarna som jag missade i natt och i morgon så ska jag allt gå till skolan. Eller det beror helt på smärtan i morgon. Har jag skit ont så går jag inte.. fast, kan ju fan inte vara borta mer nu! har varit borta ett tag nu fan..


Men men, ha det gött där ute :)

 


·*         Jag saknar dig varje minut med dig.
Att inte kunna ringa till dig längre känns helt konstigt!
Idag när jag såg att du hade skickat sms så fick jag en klump i magen.
Trodde att det där beskedet som jag inte vill ha, skulle komma.
Men denna gången hade jag fel.
Usch, att man verkligen inte kan förstå vad man har förens man förlorar det.
Men fast det att du har lämnat mig, så tänker jag bara på allt bra som du gjorde för mig!
Alla roliga, underbara och glada stunder som vi hade tillsammans.
Och för att du fick mig till att inse att det liv man levde förut inte alls var bra!
Tack för det, kära du!
Men vill att du ska komma ihåg, vad som än händer mellan oss så älskar jag dig otroligt mycket <3


Kommentarer
Postat av: saraisdashit

gulligt.. det kommer bli bra gumman <3 det vet jag :D

2009-09-14 @ 23:05:26
URL: http://saraisdashit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0