14/9 2009

Helloj!

Idag så blev det ingen skola för min del. Lyckades inte alls sova många minuter i natt.

Efter att ha försökt att få tag på vårdcentralen i drygt 4 timmar så fick jag sen en tid!

Först så ville dom inte ge mig en tid, det kunde ju inte vara så allvarligt, svarade gubben på andra sidan.
Men sen så fick jag prata med en tjej sista gången.
Hon började fråga om jag har varit med om detta förut.
Jag svarade att jag hade det. Och tacka gudarna för att hon förstod att det vist var akut! ;)
hehe ibland så fattar brudar mer än va gubbar gör!
Så är det bara.

Även lilla Sara fick en akuttid. Haha, måste se rätt roligt ut. båda skövdeflickorna ska in samtidigt ;)
Hepp, nu så måste jag ta mig något att äta lite fort innan man ska in dit

Ha det gött ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0