17/9 2009, Kväll

Helloj


Idag så var det föreläsning som gällde i Hultsfred. Den höll på från 09-15. Rätt segt, men ett bra ämne! Den handlade om kvinnor som blir misshandlade. Kvinnor som både har ett funktionshinder och normal störda!


När vi åkte ner mot Hultsfred i morse så satt jag och spanade in alla kåkar!
Helvete vilka hus det ligger ute på landet.
Och gissa om jag har fått en helt ändrad uppsyn för det.
Att bo på landet är nog inte så farlig! Och jag kan fan tänka mig det!!
Nu kan jag ju räkna med att vissa läsare blir förvånade. Haha
Jag som aldrig skulle lämna stan, och om jag skulle lämna Skövde så skulle jag flytta till en storstad. Men nu blir det allt ändringar. Inte in till stan igen! Landet ska det bli :D
Och vem vet, hade nog fan inte varit fel att ha några djur.
Satt och tänkte på mig själv som mjölkbonde. Hahahaha
skrattar bara vid tanken, men jag hade nog fan gillat det.


När man kom tillbaka till skolan så låg man och funderade på livet några timmar, innan man somnade in och vaknade lagom till Idol. Nice ;)


Hann även snacka lite med Sandra.
Tack för att du finns!
Det finns fan ingen som kan förstå hur man mår förutom du!
Du är verkligen min ängel stumpan <3



Så nu sitter man här, och ska strax sätta på en film med Mickan! Och inget passar fel med en talrik glass till det ;)

Så nu blir det film. Ha det gött!


Kommentarer
Postat av: Stina & Kalle

Ska du ut på landet? Nu så måste du väl skoja med oss alla?? du skulle väl aldrig kunna bo där. vi blir stolta över dig sötnos! vi saknar dig och hoppas vi får komma och hälsa på dig när du bor på en gård (L) // Stina & Kalle

2009-09-18 @ 10:49:54
Postat av: .

du bo på landet? dt vill fan ja se. du ä ju ett av dem största betongbarnen!!

2009-09-18 @ 17:19:55
Postat av: Erika

Vadå, är det kanske ett problem? Nepp, jag tror nog inte riktigt det! vill jag bo på landet så flyttar jag dit. det spelar väl ingen roll vart jag kommer ifrån eller vad jag va... jag bor ju för fan på landet redan nu, och trivs hur jävla bra som helst! så vafan ska jag flytta in till stan sen....

2009-09-19 @ 20:49:38
URL: http://erikaaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0