1/9 2009, Kväll

Helloj

I natt så blev det inte mycket sömn. 
Lyckades sova max 40 minuter. Segt som fan :/
Men, det va bara till att gå upp 5 minuter innan skolan började och kasta på sig kläder och springa iväg.
Annars en helt okej dag i skolan. Gjorde lite aktiviteter, vilket är skönt.
Så man inte bara sitter och lyssnar.


Efter skolan så blev det till att börja små städa rummet.
Har städat hela badrummet, tvättat och dammat.
Men har inte damsuget.
Usch, orkade inte det framåt kvällen.
Var även ute på en liten promenix under dagen och så blev det några timmars snack med Mickan.
Tack för att du finns stumpan <3 :)


Just nu så sitter jag, Ivar och Mickan och kollar på Tv.
Mysigt team :P
Synd bara att dom andra i ”gänget” inte kan vara med.
 Hade varit roligt om man kunde vara alla! xD


Har även precis snackat med min älskling i telefonen <3
Fan va man saknar närheten av han.
Man saknar hans dåliga jävla skämt. och framför allt, hans röst och skratt!
Känns som om 23 mil är en evighet vafan. 
Om jag skulle få välja ett ställa att vara på just nu, med en person så hade jag fan valt att ligga i en säng, i just hans famn och tala om för han hur mycket han betyder för mig!
Hur otroligt mycket jag älskar han och verkligen saknar han varje minut som jag är här nere.


Veckorna här nere känns som en evighet ibland.
Och sen när man väl kommer hem så springer allt bara iväg.
Usch, fy och blä! En hel vecka  eller en hel helg, med bara min älskling nu tack!
Det hade verkligen inte varit helt fel!
Dock, kommer det nog dröja ett bra tag innan vi får en hel vecka med varandra eller en hel helg :’(


* DANIEL, JAG ÄLSKAR DIG OTROLIGT MYCKET ♥
 

Nepp, nu så ska jag ta en kvälls promenad och sedan plocka lite till inne på mitt rum!

Ha det gött

 

KYSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0