6/9 2009

Hello hello :)

Sitter man i lillans rum framför hennes dator.
Om ett par timmar så ska man åka ner till Vetlanda igen.
Så, det blev alltså en extra helg i Skövde.
Tyvärr så lämnar jag inte Skövde super glad..


I fredags så drog man iväg till Mariestad med Bror, Malin och tobbe :)
riktigt nice, åkte sedan vidare till han för att sova där.
Under Lördagen så kom Sandra bort till han för att vara lite social och för att hämta mig.
vi två drog vidare in till Skövde och sedan hem till henne. Där kollade vi på film och snackade
skit ;) haha hade det allmänt mysigt, som hon och jag brukar ha det fan :)


Senare på kvällen så drog vi ut till han och hans polare. stod och snackade med dom en sväng
och sedan så åkte vi tillbaka hem till Sandra.
Blev ännu mer film innan det var dags att åka hem.


vaknade upp runt 7-tiden i morse av en rak höger ^^ hahaha kan ju fan inte bli bättre ;)
Lyckades somna om och runt 11-tiden så vaknade jag igen.
dock vaknade varken jag eller han med humöret på topp vafan. så självklart blev det bråk.
Men som han sa; det är mitt fel!
Det är jag som har varit en jävla idiot. Fattar inte själv vad  fan jag höll på med.
Aldrig att jag vill förlora den som jag älskar för några jävla idioter.
Aldrig att jag vill lämna hans sida för deras gäng!
Jag skäms verkligen för det som jag gjorde, men gjort är ju gjort!
Alla deras nummer är borta och jag vill inte ha kontakt med dom igen!!
Jag hoppas verkligen att han förlåter mig, fast det att jag är en jävla idiot.
Jag älskar verkligen han och vill fan inte ge upp han för dom andra.
Jag hoppas verkligen att jag kan få en ny chans.


Jag älskar verkligen dig och förlåt för allt.
Jag vill fan inte förlora dig<3


Kommentarer
Postat av: Stina & Kalle

men gumman. vad är dt som har hänt? ring mig eller kalle nu! vi blir oroliga för dig. du kommer på förlovningsfesten va? vi räknar verkligen med dig. och gudmor ska du också bli =) vi tänkte komma ner och hälsa på dig snart. men vilket blir lättast? åka ner till Skövde eller Vetlanda? ring oss nu i kväll. vi älskar dig erika och hoppas att vi kan hjälpa dig (L) (L)

2009-09-06 @ 21:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0