10/4 2009

Tjaaa :D


Igår så blev det en dag med min underbara Sandra <3
Vi satt och snacka skit som vanligt och gick en sväng. Sjukt underbart :)
Sen kom det hit folk och jag knäppte några öl (Dock, för många kanske några för många..) haha 
Vi drog senare till Mariestad och träffade folk.
Gjorde även bort mig ett par gånger också.. hahaha som vanligt, skulle jag vilja säga. 
Råkade skicka sms till fel personer och grejjer..
Pinsamt om man möter snubben som fick smsen.. haha men fan, det är ju livat :D


Kom precis hem från att ha jobbat..
Seeg som fan va det idag..
Tog med mig min brukare till Örlen. Hehe spenderade drygt 6 timmar där ute. Riktigt nice.
Nu så ska jag städa innan folket kommer.

Vi ska grilla och dricka lite gott.. ikväll så ska jag försöka att messa rätt grabb i alla fall.. haha

Hoppas att turen är på min sida ;)


I morgon så bär det av till Jönköping. Ska bli nice!
Träffa massa gamla kompisar och skit. Ska kanske träffa han också. Det är ju livat ;)
Men får la se hur det blir med den saken.

Hepp, får la sätta igång med allt nu.

Hörs kanske senare sen!

Ha det gött alla där ute


KYSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0