21/4 2009 Kväll

Som ni kanske förstod i mitt tidigare inlägg så fick jag alltså en ledig dag!  
Sjukt skönt.

Under min dag så blev det en lång promenad med hundarna och sedan hem för att testa student mössan och klänningen som jag ska ha! Haha
tro det eller ej, klänning ska jag allt gå med! Haha :O
Ojoj, ska bli riktigt kul att se sig själv i klänning under 2 dagar!


Under min lediga dag så har jag även hunnit sola och varit ute och gått med min maaalöön <3
Riktigt glad över att vi har varit vänner så länge.
Fine, vi har haft våra bråk och inte varit med varandra på flera månader.
Men jag är överlycklig att vi har blivit så här tajta igen.
Du betyder gumman <3



Osminkade och under våran provhajk.. <3


I morgon så är det även party med de bästa xD <3

Ser verkligen fram emot att spendera en härlig kväll med er!

Har suttit och snackat med Boris på MSN i kväll...
Vilken underbar grabb, så söt på alla sätt <3

Fick även höra en sak som jag har velat höra ett tag.
Jag hoppas att allt blir som jag vill nu.
 
I så fall så kommer jag att vara en av de lyckligaste! xD


Hepp nu så ska jag ta min kvälls cigg och sedan krypa ner i sängen.
Har en lååång dag framför mig i morgon.
Skola från 08.00- 15.05. ska sedan hem snabbt och fixa till mig och sen dra på förfest!
När jag och mina brudar är på G så börjar allt tidigt och slutar väldigt sent ;) haha


KYSS  ♥


Kommentarer
Postat av: Lillis

erika!!! ja då? skiter du bara i mej nu eller?höhöh nej skoja bara.bara han är snäll mot dej syrran (L)

2009-04-21 @ 23:44:10
Postat av: sara

vi ska ha de så jävla kul i morron.. <3<3

2009-04-22 @ 00:20:03
URL: http://saraisdashit.blogg.se/
Postat av: Malin

sant så sant gumman, jätte glad för det jag med, du betyder massa för mig :D och idag är det party :D:D <3

2009-04-22 @ 09:30:16
URL: http://malinanderzzon.blogspot.com
Postat av: Mattias

Hade ni med er cider till hajken? :O

2009-04-24 @ 13:24:13
URL: http://mattttttias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0