26/4 2009

Vilken slapp dag!
 Har suttit ute i solen från 8-tiden i morse med Nero brevid mig :)

Har även varit full rulle här hela dagen.
Alla möjliga människor har kommit bort hit, självklart kompisar till mina föräldrar. Hehe  
Sedan så kom en av de bästa familjerna upp för att grilla ;)
Alltid lika kul att vara med dom!
 Vi satt och käkade och drack gott och självklart satt vi och kollade på hockeyn. Hehe
 
Sara och Anders kom förbi en sväng på kvällen också.
Tyvärr så stannade dom inte så länge eftersom att dom skulle dra till Mariestad.
Babe kom också förbi en sväng.
Men dom stannade i max 10 minuter :(  
Jag som ville ha en god natt kram och puss :P haha


Så, nu sitter jag här och funderar på vad fan jag ska göra.
Finns ju bara smått här på campingen just nu :(
Måste även försöka hitta sovplats från torsdag - söndag nästa vecka.
Ojoj, detta kommer nog inte att funka fan..

Nu så blir det till att kolla lite på tv och se var denna kvällen leder någonstans..

Ha det gött

KYSS   ♥






•·         Grabben, nu så får du allt ta och välja.
Antingen ditt ex eller mig.
Jag trodde aldrig någonsin att jag skulle få känna pirret i magen igen.
Jag trodde aldrig att jag skulle lyckas bli kär igen och verkligen inte efter en så kort period!
Men för varje dag så blir jag bara mer och mer kär..
Snälla, sluta ljug för mig och tala om sanningen. ...

 Efter att ha väntat på dig i några timmar nu så är det upp till dig!
Jag tänker inte höra av mig något mer nu. om du vill något så får fan du göra det!!
Ska bli kul och se om du hör av dig eller inte grabben...


Kommentarer
Postat av: sara

ja tycker inte att det ör mer än rätt.. vill han ngt så kan jhu han höra av sig

2009-04-26 @ 01:53:32
URL: http://saraisdashit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0