3/4 2009

God morgon alla där ute!


Idag så ringde min klocka runt 7-tiden..
Men orkade inte gå upp, blev till att stiga upp runt 9-tiden.

Började genast att laga mat.
Jävligt kul, eller inte! hehe trodde att det fanns mat till mig idag.
Men där hade jag allt fel hehe så det blev att slänga ihop lite köttfärs och sallad xD härligt!


Nu så måste jag springa ner och käka och duscha, så att jag hinner ner till min praktikplats.
Man vill ju gärna inte komma försent sista dagen. Och speciellt inte när man har skött sig i hela 7 veckor! :P


Ha det gött alla där ute och gör inget dumt i kväll ;)


KYSS  ♥


~ Babe, kom upp till mig!
Vill att du ska vara här nu, saknar dig extremt mycket <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0