5/4 2009

Tjaafan alla där ute!


Igår så blev dt en chill dag hemma hos mig.
Underbart.
Var inte alls på humör att träffa hur mycket folk som helst!
Och så fick jag ju nästan spendera min kväll med de bästa! Hehe


Jag, Liis, Sebbe, Lillan och Sara var här och drack lite.
Sen så kom även Hanna förbi xD
Sara drog till Mariestad och skulle komma tillbaka..
satt uppe och väntade på henne några timmar, sen så blev jag så jävla trött så att jag somnade.
 (hon skulle nämligen hem istället.) då blev man rätt arg!


Haha Liis, Jag och Sebbe satt och skrämde upp varandra igår.
Eller rättare sagt, Sebbe satt och skrämde upp mig och Liisan!
Usch, jag kunde fan inte somna först!
Sen började Hanna att skrämma upp mig och Lillan :/ haha
Jävligt roligt eftersom att jag och Lillan sov själva i natt..


Lyckades även färga mitt hår igår ;) hehe Äntligen, det behövdes kan jag lova.


Idag så ska min farmor komma till mig xD hehe
Var fan skit länge sen jag träffade henne!
Mina äldre kusiner ska också komma så det lär ju bli en massa bråk :D hehe


Hepp, nu så ska jag hoppa in i duschen och sen gå ut en sväng med min Nero <3

Ha det gött


KYSS  ♥




~ Du betyder riktigt mycket för mig babe! <3


Kommentarer
Postat av: Kim Ekholm

Ja det var det. Jag har blivit så seg här:P hehe



Jo men det är bra här. lite hungrig dock:P

Hur är det med dig då?:)

2009-04-05 @ 15:38:58
URL: http://kimza.se
Postat av: IchO

Åh! Det är så jävla jobbigt, men jag skall ta tag i det och fixa ett möte med dem :)<3

2009-04-05 @ 20:22:43
URL: http://icho.webblogg.se/
Postat av: Liisan :)

Aa fyfan vad otäckt det var elle :/

Har du hört nå mer från Mr InFlames ;) ?



<3

2009-04-08 @ 15:16:46
URL: http://liisliisliis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0