7/4 2009 kväll



Idag så blev det projekt hemma hos Malin klockan 11 i morse.
Tyvärr så var inte hela gruppen där, men alla utan 1 var med.
Så vi fixade hela rapporten på typ 2 timmar! Nu så känns det riktigt gött.
Hoppas nu bara att det inte blir några mer fel på den fan. hehe


Efter det så drog jag mig hemåt och lagade mat.
Blev pasta och köttfärssås :D MUMS!


Vid 18-tiden så drog jag, mamma och Lillan ut för att köra lite bil... Hahaha
och där kommer jag inte fortsätta att berätta något..
Allt gick bra, men tyvärr så finns det idioter ute på vägarna!! :@

Kom hem och tog en ganska lång promenad med Lillan och hundarna xD super gött!
 
Nu så blir det nog en till promenad med lillan och hundarna xD


Ha det gött alla där ute!
KYSS ♥




* Varje gång jag hör något från dig så skiner jag upp.
Jag vill inget annat än att ha dig vid min sida!
Vi har känt varandra ett tag men ändå inte..
Så fort det äntligen känns bra, så typ drar du.. WHY?!
Jag saknar dina kramar och ditt skratt.. <3


Kommentarer
Postat av: carrobarro ! :D

Haha håller med dig idioter finns det alltid :@

såna borde fan inte leva, töntiga tidanbor !! :D



Du ska fortfarande göra det du ska göra ERIKA !!

Älskar dig <3

2009-04-07 @ 22:24:50
URL: http://caaberg.blogg.se/
Postat av: sara

du ska gröa edet eriika.. vi kan hjälpas åt ;)



de e gött köttfärsås

2009-04-07 @ 23:16:59
URL: http://saraisdashit.blogg.se/
Postat av: Mattias

Visst finns de idioter i trafiken :@ typ varje gång jag får stopp så tutar min 2 stycken på mig :P

2009-04-08 @ 12:15:32
URL: http://mattttttias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0