.

Sitter i skolan nu och är skit sur!!

Våran underbara svenska lärare snackade med oss i klassen som har IG i Svenska B..

Rektorn, och vissa av våra lärare ska snacka med oss.
Jag är riktigt sur, för att det är inte vi elevers fel!!
Våra jävla lärare som inte har fixat fram vårat material och inte har ställt upp för oss tillräkligt!!


Varför kan inte idioterna ge oss mer tid?! ge oss fler lektioner så att vi har en chans för fan!!!!!!!!

Nu så kommer det bli hus i helvete :P

Ha det gött

KYSS


Kommentarer
Postat av: sara

blir så jävla arg jag med.. dom kommer nog tz upp annat med jhöö.. jävla kewkar.. aggresiiiiiiiiv.. vi får fan bilda oss en pakt mot dom jävla asen.. VI GÅR I STREJK!!!!!!!!! dom ska fan inte sätta IG på oss om vi inte kan hjälpa att dom hínte gett oss tillräckligt med tid.. det e la för faen inte vårt feel.!!! aggresiv som faen nu baby-.. nu jaevlar nu sak dom få! visa oss starka bara!! <3<3<3<3<3 love you baby

2009-04-28 @ 12:30:55
URL: http://saraisdashit.blogg.se/
Postat av: Othilia

idioter säger jag bara.. Idioter..jag trodde de var utbildade lärare? Finns inte lärarna där för att hjälpa oss? För att lära oss?? DOm finns väl inte här i skolan för att förstöra för oss? FÖr att göra så vi får IG.. Jag trodde inte det iaf.. Men vi ska fixa detta ihop gumman! Jag lovar.. vi ordnar det! Jag och du tillsammans klarar allt! <3 Twins stick together. <3<3<3

2009-04-28 @ 12:31:59
URL: http://othiliaaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0