Lurad :'(

Jag känner mig lurad och bedragen!
Jag var/ är ju bara en i mängden för dig!
När man äntligen tror att man har hittat den rätta så vänder han bara ryggen till!

Tänk vad ett litet jävla fel kan göra..
Ett litet fel kan krossa en annans hjärta!

Fine, jag tar ut ilska och sorg innan jag ens har hört sanningen..
Men jag har under en period varit otroligt osäker på dig!
Varför skulle jag träffa just dig den där kvällen!
VARFÖR?!
Varför skulle just jag börja få känslor för dig?
Vi skulle inte ha snackat med varandra  så mycket!
Helvete..
Varför ska det alltid vara jag?!
Varför ska alltid jag bli sårad av någon som jag just börjar gilla..

När jag för en gångs skull får känna alla fjärilar i magen och blir kär på riktigt!


Kommentarer
Postat av: sara

CRY ='( faan..

2009-04-14 @ 23:30:33
URL: http://saraisdashit.blogg.se/
Postat av: Anonym

<3<3

2009-04-15 @ 10:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0