20/4 2009

Hello!


Idag så har det varit en bra dag.
Dock började inte dagen så skit bra. Försov mig lite och så kom det upp massa skit.
Men jag fixade det ;) haha

I skolan var det allt mer än rörigt! Haha kul annars..


Hahahaha, jag och Othilia <3 satt och typ flörta med varandra i klassrummet.
Hon kom senare och sätte sig i mitt knä och började snacka om mitt utseende!
Jag fick höra att mina gröna ögon var lika fina som havsgräset.
Att mitt sockerblonda hår var fint och att jag hade fina hallonröda läppar..


Efter skolan så åkte jag och Sandra <3 upp till en kyrkogård här i stan.
En av våra bästa vänner ligger där uppe.
Det är "års månad" och jag har inte varit där uppe sedan begravningen!!! :O
begravningen var för 3 år sedan.
Jag har en riktigt stor ångest över att jag inte har varit där, men har verkligen inte pallat att åka dit!
Nu har jag varit där, sagt några ord till han och även fällt några tårar.
Jag och Sandra stod där och drog massa skämt och pratade minnen.
Ett minne som jag
ALDRIG kommer att glömma med Dennis var när vi var små.
Och vi satt och snackade om att vi skulle flytta ner till Frankrike.
 Vi skulle öppna ett hotell tillsammans.
Vi skulle döpa våra barn till varandras namn!
 Dennis, du kommer ALLTID att ha en stor plats i mitt hjärta! R.I.P <3


På kvällen så blev det en underbar stund hemma hos Othilia med henne och Sandra <3!
Underbart. Tack töser.
 Ni fick mig verkligen på andra tankar! Jag älskar er <3


Sen så drog jag och Othilia hem till mig för att sätta oss att plugga ;)

Hmm, vi började även snacka om min julklapp som jag inte har fått än. :(
Idag så fick jag i alla fall några ledtrådar.. 
Runt munnen, Hård eller mjuk och Stor eller liten..
Hmmm, någon som kan veta vad denna blonda brud snackar om?! Haha


Nu så ska jag läsa igenom Sandra och Josses rapport en gång till.
I morgon så ska vi nämligen ha Opponering på våra rapporter i projekt!
Usch, känner mig fan nervös eftersom att vissa i gruppen verkligen har lagt ner allt på detta.

Ha det gött alla där ute!



KYSS  ♥


Jag och Sandra <3



Jag och Othilia <3 + Lite av Sandra


Alla 3...
Dock så är Sandra våran svikare eftersom att hon hade sminkat sig ;) <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag säger som jag alltid säger.. Jag måste nog vara bäst!! Tänk vad världen skulle vara meningslös utan mig :D haha skoja! Men tack för idag gumman!

Och gällande min julklapp :D Den är så jävla grymt bra så du kommer aldrig någonsin kunna lista ut vad det är :D Men den ligger i min garderob och bara skriker efter dig! :D Ska bara komma på det ultimata tillfället att ge dig den !:D

<3<3<3

2009-04-20 @ 22:54:11
Postat av: Lillis

smink eller osminkad. lika söt för det! erika. hade du inte varit som en syster för mej så hade jag blivit kär i dej direkt (L)

2009-04-20 @ 23:04:14
Postat av: Petter

Hon e nice!!!!!singel kanske?

2009-04-21 @ 13:03:31
Postat av: Kalle med flera!!!

Kande att det var dags for en halsning fran oss!

For det forsta sa halsar Oscar och undrar hur det ar med Nero. Han sager ocksa att du ar saknad!

Jag tror nog att du har last det senaste. Allt ar bra med oss. den var tva stycken som blev skadade. men mar i dagens lage bra!Snart har det gatt ett helt ar sen vi gjorde slut och jag akte ifran dig och Sverige! jag tanker pa dig hela tiden och kollar jamt pa korten. Jag vill bara att du ska veta att jag saknar dig och alskar dig! du ar min basta van. det finns ingen annan med ett sa stort hjarta som du har!! snart sa ses vi nog igen. alskar och saknar dig erika (L)(L)



p.s Wille,Putte,Rille och Anton halsar att du ar deras angel :)

2009-04-21 @ 13:13:00
Postat av: Sandra

Tack för att du följde med upp dit du med! Skulle inte fixat det annars! Du är en ängel <3

Btw, så vet jag vad det är i julklappen ;);)

Haha, hård som mjuk och i munnen, var en as bra ledtråd ;) Jag älskar dig också! Haha ;)

Säg när jag inte har smink, typ aldrig, förutom på kvällarna. Ser ju fan ut som en drog-missbrukare utan smink. Haha ;P

Love <3<3

2009-04-23 @ 18:23:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0