6/4 2009

Igår när mina släktingar hade åkt så kom Sandra och hämtade mig xD
Helvete vad gött det var att vara med dig igen bruden!
Vi strögade runt ett tag och sedan drog vi ner och hämtade Malin.
Sedan strögade vi lite till och snackade ännu mer skit ;)
Sen drog jag och Sandra hem till mig och skulle se på film, men vi bara tjötade xD hahaha
 Så otroligt skönt att träffa och vara med dig igen bruden! Saknar tiderna med dig oerhört mycket! <3


Jag och Sandra, Sommaren -08 <3<3




I morse så vaknade jag runt 10-tiden! känns riktigt gött att vara uppe i tid för en gångs skull, när man är ledig!


Fick göra om 2 frågor på ett prov om kristendomen, så dom är redan klara ;) Det känns riktigt gött!

Duktigt Erika! 10P till dig :P haha
Nu kan jag allt vara ledig och behöver inte tänka på skolan ett skit xD eller joo, vi ska ju ha projekt i morgon!

Hoppas bara att alla i gruppen kan nu, annars blir jag besviken :P hehe


Funderar på att ta mig en promenad med hundarna i detta fina väder!
Man kan ju inte sitta inne när det är skit gött ute!
Men innan det så måste jag ringa några samtal, usch vad jobbigt det är att man blir stor!
Pinsamt att hålla på att ringa runt ju... haha

Ha det gött så länge!


KYSS  ♥


Kommentarer
Postat av: Kim Ekholm

Nej precis. Så ut och bada med dig:D hehe

2009-04-06 @ 12:26:24
URL: http://kimza.se
Postat av: Mattias

säg bara när jag ska vara på plats så kommer jag :)

2009-04-06 @ 13:51:15
URL: http://mattttttias.blogg.se/
Postat av: Kim Ekholm

Hha jaa. Jag tog mitt första dopp idag:)

Wohooo.

SKÖÖÖNT:D

2009-04-06 @ 16:19:37
URL: http://kimza.se
Postat av: Anonym

nu måste jag bara skriva nåt. kanske inte just för att kommentera ditt inlägg men... Varför är du aldrig inne på msn :(? blir ledsen i ögat

2009-04-06 @ 22:21:04
Postat av: Eriika

Och Anonym är vem då?

Hade kanske varit lite lättare att veta vem det är som skriver :P hehe

Jag är ju ofta inne på msn ;)

2009-04-06 @ 23:44:25
URL: http://erikaaberg.blogg.se/
Postat av: GREGER

anonym = mig

2009-04-07 @ 20:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0