14/8 -09

Helloj


Sitter man här och bara väntar på att tiden ska gå.
Har packat hela dagen idag, så nu är nog allt med!
Allt från kläder till pennor är nerpackade.
Så nu lär jag ju inte hitta något förens jag packar upp på söndag.

Usch det känns skit konstigt att man ska flytta om drygt 2 dagar.
Kommer ihåg när jag fick veta att jag kom in på skolan, det känns som om det var för typ 2 veckor sedan.
Men då tänkte man att man har hela sommaren i Skövde och att man hinner med massa under den tiden.
Denna sommaren har gått så jävla fort!!  
Tack vare jobbet tror jag.
Sommaren har bara sprungit iväg och allt som man skulle vilja hinna med har man inte ens hunnit tänkt på fan ;) hehe


I början av veckan så hann jag i alla fall åka till Grebbestad med Sandra, Ludde, Koffe och Pontus.  
En resa som jag inte kommer glömma i alla fall.
 Kul som attan hade vi det, fram tills en av oss fick en snefylla så det stod härliga till.
Men idag är även det löst. Eller aah, typ.
Den där bruden håller la på och kör sitt race men det kan hon få göra.
Pallar inte bry mig.
Vill han ha henne och hon ha han så är det ju inte mer än rätt att dom ska få va tillsammans.
Jag vet i alla fall vad jag vill och vad jag tycker.
Och ska nog hålla det mesta för mig själv..
Pallar inte hålla på och bråka med småbarn som tror att dom är så jävla tuffa och skrämmande...


Igår så blev det till att dra ut till Tidan efter sista dagen på jobbet.
Ledsamt som fan att säga hej då till vissa där nere på Blåvingen.
Men både jag och dom vet att jag måste sluta p.g.a. flytten.


Idag så vet jag inte riktigt vad som händer.
Sandra ska komma till mig sen och Sara kanske skulle komma förbi en sväng.
Vi ska snacka om vi ska bo tillsammans eller inte. Vi kommer ju tjäna på att dela rum och skit.
Men vi får se vad som händer och sker med den saken. Som ni kanske förstår så ska även Sara flytta ner till Vetlanda. Hon har nämligen kommit in i samma klass som jag :D
Känns hur bra som helst att inte börja ett nytt liv drygt 20-mil hemifrån helt själv. Hehe


Nepp, nu så ska jag ta mig nått att äta och sedan packa ner mina skor.
Skor är det ända som jag inte ha packat ner än..  haha


Ha det gött

KYSS






DANIEL, JAG ÄLSKAR DIG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0