1/9 2009

Helloj helloj

Sitter man ännu en kväll på skolan.
Just nu så sitter Mickan brevid mig :)
Har precis fixat en blogg den även denna bruden ;)

Idag så har det väl inte hänt allt för mycket. Skola från 10.20-14.15 Ill gött.
Efter det så blev det till att åka in till Vetlanda med mina töser.
Där passade vi på att handla och hämta ut Josses nyckel till hennes lägenhet.

När vi kom tillbaka till skolan så chillade vi lite och sedan så blev det till att laga mat.
Våran kvälls mat blev tacos ;) Svin gött :G haha

Nu under kvällen så har det så klart inte alls hänt allt för mycket.
Jag har färgat Saras hår. Hennes lugg till blont och resten till svart.
Hon är just nu inne och ska duscha ur den sista färgen..
Ska bli otroligt roligt att se hur det kommer att blir.

Oshit, tänk att det redan är september månad!! Shit va tiden går sjukt fort fan.
känns som om allt bara springet iväg. Inne på 3:dje veckan här på skolan.
Känns som om det är första veckan ändå.  Eller nej, kanske lite att ta i.
men känns inte som om att det är den 3:dje veckan i alla fall!
Och i morgon så måste man ringa på en praktikplats!
Det får jag fan inte glömma.
Ska nämligen ut på praktik om 4 veckor, då är det ju jävligt bra om man har något ställe att gå till.
Har fått en plats här nere. Men vill gärna ha en uppe i Skövde.
Kunna träffa alla kompisar och familj när man vill igen och framför allt mysa med min älskling, om vi nu fortfarande är tillsammans då..
man får bara vänta och se vad som kommer hända helt enkelt fan!

Men men, nu så får vi väl välkomna september månad och om några veckor/dagar börja ta på oss alla kläder igen… Just nu så längtar jag bara tills jul!
Då jag, Sandra, D & P åker till Egypten..
Det hade fan inte varit fel med att åka direkt nu. nu på en gång lixom ;)  
glömma allt som har med skolan, kyla och den dära människan som bara går en på nerverna!
Hade som sagt verkligen inte varit fel med det.

Hepp, nu så blir det till att ta en nattcigg med Sara och sedan får vi se vad som händer;)

 

·  Daniel..
Jag älskar verkligen dig!
Och jag ber tusen gånger om förlåtelse för att jag har varit ett fjantigt svin ;) <3             
Jag älskar dig otroligt mycket och saknar dig som fan <3

 

Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0