....

Jag blir så ledsen på dig..
Jag vill verkligen att vi ska snacka om allt, varför kan du inte ge det en chans?
Jag vågar inte ta upp det längre, för att då så slutar du svara!
VARFÖR?!
Varför kan du inte bara säga vad som är fel?!
Jag vill inte förlora dig! ALDRIG, men jag är nog tyvärr på väg att göra det!
Varje dag som går så går jag runt och drömmer om att du ska ringa eller komma ..
Du berättar då för mig varför allt blev som det blev.
Jag vet att vi verkligen inte har samma bakgrund, men man kanske kan ge det en chans i alla fall?
Du var bara ett fyllestrul i början, shit..
Jag trodde ALDRIG att vi ens skulle träffas något mer.
Men för varje dag som gick så blev mina känslor starkare för dig!
Jag trodde inte ens att jag skulle få känslor för dig.
Som sagt - Ett fyllestrul!!
vi träffades lixom första gången vid en bankomat! haha Lyckat *
Jag gjorde bort mig rätt mycket den natten, ramlade och slog i näsan bla. Aj aj! hehe
Men du var kvar vid min sida. Du satt vid mig hela kvällen. Fast det att jag blodade ner dig. hehe
Inte ens mina kompisar kunde komma, men DU var där!
Sen när jag fick första sms:et av dig så kommer jag ihåg hur jag bara lyste upp..
De flesta vet vem jag menar! Och jag tror att även han kommer veta vem han är!
Jag kommer aldrig att glömma dig!
Jag saknar dina sms babe!
Jag saknar hela dig! ♥





Nej men nu så får man väl sluta deppa! Ska packa det sista och fixa till det sista så att jag kan dra till mina babe´s <3
Tack Othilia och LiiSan! Ni får mig verkligen att må bra!


Ha en bra lördags kväll alla där ute!

Kyss ♥

Kommentarer
Postat av: Lillis

Bra gummz öppna hjärtat!Jag finns här för dej älskar dig otroligt mycket lillasyster(L)(L)

2008-11-22 @ 14:54:37
Postat av: Othilia

:(

Gumman,jag finns alltid här! 24 timmar om dygnet, 7 dagar i veckan, 365 dagar om året.

Jag älskar dig twinsis! <3

2008-11-22 @ 14:59:37
URL: http://othiilia.blogg.se/
Postat av: Liam

Jag då?är inte jag din babe´s?hahahah

jag älskar dej storasyster.du vet att du altid kan ringa mej.DU är mitt allt darling (L)(L)

2008-11-22 @ 15:08:15
Postat av: Limpaan

Jag var juh fan där den kvällen juh!!

2008-11-23 @ 01:50:39
Postat av: L o t t i i i z z

Sv; hittade den på halens hemsida :) Hoppas att allt e fint med dig idag? Kram

2008-11-24 @ 13:55:50
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: stockholmsjenna

hoppas allt läser sig med det ang. texten. kände igen mig på vissa delar.

2008-11-26 @ 17:29:16
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en super tävling som market2member har.



Värva nån vän och vinn snygga priser.Jättelätt att vinna



Har en jättestor julklappssäck med massa vinster.



Allt är gratis gå in här



http://www.market2member.com/invitation.jxp?uid=78d1bddb-e2da-4822-9b05-5a50360bc404

2008-11-27 @ 11:04:11
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0