Insider ...


Jag blev så jävla arg när jag kollade på Insider!

Hur fan kan gamla gubbar hålla på med små tjejer?!
Herregud, knappt hälften har fått sin första mens och är oskuld.
det är la inte meningen att någon gammal äckelsnubbe ska ta deras oskuld?

Det känns hemsk att veta att vilken sida du än är inloggad på och snackar med folk så kan man råka ut för dessa pedofiler!


Tänk alla de småtjejer som har råkat ut för detta..
dom som har blivit lurade till ett möte, det är synd att hälften av dom tjejerna ska gå runt resten av deras liv och tro att det är deras fel!

DET ÄR GUBBENS FEL!
Den där äckelgubben som inte kunde få något annat!

Jag hörde också att det fanns en sida, där man kunde kolla om det bodde pedofiler nära sitt hem.
Skulle ni vilja kolla om ni hade en pedofil i huset brevid eller några meter bort?
Skulle ni vilja veta?

På ett sätt så hade jag velat veta det, men ändå inte!

Jag hade vetat så att jag kanske inte följer med personen hem och såna grejjer, men om jag hade fått veta så hade jag hela tiden gått runt med en oro i magen...
Tänk alla barn som bor på samma gård, och hans/hennes familj!
Hur kommer det kännas för dom om det kommer ut?


Verkligen inte min kväll för övrigt!

Först så blev jag arg för insider och sedan så är inte min dator på humör!


Det tog mig drygt 3 veckor innan jag kom in på msn.
Kom in i går.. GULD ;) 
Men Men Men i dag när jag skulle logga in så gick det inte :/ 
Har hört att det är fler som inte kommer in på msn, och även såna som det tar drygt 20 minuter innan dom kommer in... Någon där ute som har råkat ut för det, eller är det bara Skövde folket?! :P hehe


Jag ber verkligen om ursäkt för ett argt inlägg..


I morgon är det skola igen, ska vara på skolan 07.30 i morgon.
Min projektgrupp ska äntligen ha våran första aktivitet med 4års.
Ska bli riktigt roligt!


Hepp, nu så blir det en kvälls cigg och sedan så blev det tv tittande.


Sovgott alla där ute!


Kyss ♥                                                         


Kommentarer
Postat av: Norrmalm.blogg.se

Ja, den låten är så sjukt bra.

Lyssnar på den just nu :D



Ha de bra!

2008-11-20 @ 00:40:16
URL: http://norrmalm.blogg.se/
Postat av: IZZAH SVARAR

men gu va kul nuh vart jag juh glad :D tack ska du ha :D

2008-11-20 @ 04:13:58
URL: http://izzah.blogg.se/
Postat av: sara

det är fan sjukt att dom inte får så mkt till straff heller.. samtidigt är det snuskigt och jävligt synd om tjejerna som blir utsatta för det.. dom berövas jhu på ngt som är så viktigt.. man vill jhu helst bli av med oskulden till ngn man älskar jhu

2008-11-21 @ 12:07:45
URL: http://saraisdashit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0