Mat?!

Tjaa...

Sitter här och vaknade för drygt 2 timmar sedan. hehe gött att sova..
Konstigt att man kan sova så mycket...

Nu är jag hungrig. käkade skolmat i dag vid 11..
så mat hade verkligen inte sitta fel! hehe
Haha shit, folk trodde att jag hade blivit sjuk när jag sa att JAG var hungrig! hehe
Inte direkt likt mig ;) Men ibland så är det allt gött ^^

Nu så ska jag och Lillan dra en pizza! haha det är gött det :)
ska även ta en liten promenad xD mycket att prata om!

Sedan så blir det lite mer pluggande, ooh det känns hemskt att inte gjort något på lektionen..
SÅ OTHILIA! nu blir det hård plugga som gäller för oss och VI MÅSTE börja göra saker på lektionerna ;) hehe


Och föresten : Hörde att det det var endast 18 dagar kvar i skolan! eller i morgon så blir det ju 17!
UNDERBART

ha det gött alla! Kanske kommer ett inlägg senare ;)


Kyss ♥


-
Jag saknar dina sms och dig varje dag! <3

Kommentarer
Postat av: diana

Härlig blogg, ska vi följa varandras via bloggkoll?? =)Tack för söt kommentar söta du! =) Kolla gärna mitt nya inlägg där jag säljer ut delar av min garderob! =) Trevlig torsdagskväll i regnet =P Kram// Diana

2008-11-20 @ 22:03:35
URL: http://dianasblogg.blogg.se/
Postat av: Othilia

haha jag vet.. vi måste måste måste verkligen.. men jag orkar inte :D haha vill ha jullov!!

Råpluggande på lektionerna från och med imorgon då? Lova?! :P

haha älskar dig! <3

2008-11-20 @ 22:07:57
URL: http://othiilia.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2012-01-12 @ 22:59:05
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0