Söndag

Helloj alla glada läsare xD


I går så blev det en kväll med Liisan, Mulle och Sebbe! Riktigt trevligt. Hehe

Vi var ute och gick och snackade skit. Hehe Alltid lika roligt :)

Det måste vi verkligen göra om!!

I morgon så är det redan 1 december, Shit va tiden går fort. och jag har bara lyckats köpa en julklapp än :S
Ajaj, måste ut och handla nu i veckan som kommer.. För att senare hinner jag det inte.
 Då blir det jobb, jobb och åter jobb..  xD
underbart att få komma tillbaka dit ett tag ;)


Och vem ska inte jobba på självaste julafton då?!!
Joo jag! Gud så roligt, men men det gör inget.  

Nu så blir det till att kolla klart på Life of Ryan, som jag gjort hela dagen.
sedan blir det nog en promenad. :)  Alltid lika gött xD

Ha det bra!

Kyss


Kommentarer
Postat av: Henrik Lindmark

haha han e as skön :P

jo funderar på göra något sånt mer för skojs skull än att jag tror jag kan tjäna på det men skulle va kul me ett klädes märke har alltid velat ha ett :P

2008-11-30 @ 15:58:18
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/
Postat av: Nina

trevlig första advent! :)



kram.

2008-11-30 @ 18:19:51
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0