13-20/3 -08 Marocko

Följ min blogg med bloggkoll



I dag så är det exakt
7 månader sedan jag satte min fot i Marocko för första gången i hela mitt liv!

Redan när vi var på väg ner för att landa i Agadir så visste jag att jag skulle älska detta land!

Eftersom att jag känner mig själv så bra, så hade jag rätt..

Jag, Mamma och Lillan hade det underbart där nere.


1 vecka gick fort med en mycket speciell kultur och med många möten med massor av nya speciella människor.

Jag var med vissa människor drygt 24 timmar om dygnet, vi festade och badade tillsammans..


När jag sa hej då till Sam, Carlos, Lahcen m.m så kom tårarna. Jag ville inte åka!

Jag visste ju själv att jag var tvungen. Påsklovet var snart slut och skolan skulle börja igen.

Jag fick 2 olika jobberbjudanden men visste att jag var tvungen att åka hem till Sverige..


När jag satt på bussen till flygplatsen så kom det bara fler och fler tårar.. Skulle jag få träffa dessa underbara människor igen eller skulle det förbli telefonkontakt?

Skulle jag få se dessa människor igen eller skulle jag få minnas, se på dvden och på alla bilder?


tusentals frågor kom upp i mitt huvud..


När vi landade i Sverige så ville jag bara minnas, när allt är jobbigt och stressigt så tänker jag bara tillbaka till den tid som jag ALDRIG vill glömma.

Till dom människor som jag inte visste fanns innan denna veckan..
Men snart så ses vi igen..
 Visst det är flera månader kvar, men tiden går fort!


MAROCKO 13-20/3 -08 ett minne för livet!
snart blir det -09 ;)

Sam <3   Sam <3


Carlos & Hasse  Carlos & Hasse <3


Marocko <3   Haha xD


Kommentarer
Postat av: saraisdashit =)

najjs såå bra =)

2008-10-13 @ 22:55:06
URL: http://saraisdashit.blogg.se/
Postat av: othilia

aaaw!

jag vill vill vill följa med ;D

2008-10-13 @ 22:56:32
Postat av: Eriika

svar till Othilia: Bara till att börja spara babe ;) <3

2008-10-13 @ 22:58:01
URL: http://erikaaberg.blogg.se/
Postat av: Lillis

Va sött Erika.Jag vissste inte att du kunde vara så söt

2008-10-14 @ 17:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0