Tisdag ..

I dag så ringde klockan kl 08.30..
Usch kände verkligen inte för att gå upp.
Anledningen till att jag skulle upp tidigt var att jag skulle in till stan med två av mina underbara töser..
Liisan och Sara!
Det var enbart det som fick mig till att gå upp och offra en tidig dag under lovet ;) hehe
Vi var inne i stan från 12 - 19!! Herregud, snacka om att vara inne länge, men det är såna dagar som är underbara!
Jag har haft det riktigt trevligt med er två i dag och detta måste verkligen göras om!
Inte om 100 år utan snart, visst det hade varit kul om det hade varit om 100 år också men, ni fattar ;) hehe
Det är så underbart att ha er som kompisar.
Er kan jag verkligen säga allt till, utan att ni suckar eller ber mig vara tyst!
Ni betyder riktigt mycket för mig!  <3


  <-- Liisan & Sara --> 

Tack för en underbar dag töser <3



Jag försökte få ut min Sötnos också, men det var  mycket att göra tydligen.. :/
Lite tråkigt, hade varit riktigt nice om du hade varit med och fikat med oss..
Tråkigt bara att din utbildning tar för mycket tid.. :'(
Babe, Jag saknar dig! <3



När man väl har pengar så köper man ju inget :/
Gick runt och kollade heela dagen och hittade nästan inget!
Sara där emot som inte brukar köpa saker, köpte mest! hehe jag till min och deras förvåning köpte minst!
Herregud, måste ha feber eller nått.. hehe


Jag och Liisan försökte stila om Sara och det blev riktigt nice xD


Nu så blir det lite tv tittande ;)

Ha det gött alla


Kyssar  ♥


Kommentarer
Postat av: sara

hh fan vi hadde rikktigt najjs ida =) fan måste göras om snarast eller inom kort =) <3

2008-10-28 @ 21:50:25
URL: http://saraisdashit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0