.-.

Hej Hej..


Va man hemma efter praktiken.. eller rättare sagt, har varit hemma ett tag.
Men har suttit och tjötat med Sara i telefonen.  

Även idag så hade jag det mycket kul på praktiken.
Det är riktigt roligt där ner och jag vill fan inte sluta! Hehe
Men tyvärr så är det min sista dag, eller som en sa där nere förut.
I morgon börjar mitt lov från stället och jag kommer snart tillbaka ;) hehe
Det låter bättre att säga så kom vi fram till xD hehe


I morgon har jag praktik från 13.00-20.00, skulle ha varit 08.00-18.00 men va fan, disco i morgon.
Det kan man ju inte missa. Det är ju verkligen ett måste att vara med där fan ;) hehe

Och eftersom att det inte händer något i morgon längre så kan man ju lika gärna jobba längre!
Skulle ha tagit några bärs och sjungit karaoke, men så blev det ju tyvärr inte längre!
Lite tråkigt eftersom att jag verkligen hade sätt fram emot det med vissa människor... :(


Nu så ska jag nog ut och vandra lite.. o
troligt skönt att vara ute och gå!

Ha det gött alla där ute!


KYSS  ♥


Kommentarer
Postat av: Mattias

jag ska också på discot :D

2009-04-03 @ 12:27:46
URL: http://mattttttias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0