13/4 2009

Tjaa..



Igår hände det inte hänt all för mkt..
Varit hemma hela dagen med Sara, Lillan och Malin en sväng..

En riktigt nice dag med massa skratt och snack :P


Jag och Sara knäppte även några cider senare på kvällen, men det tog fan emot. Haha
 4 dagar i sträck med massa alkohol var nog ingen poppis.. haha


Nu så blir det till att sova.
Vaknade riktigt tidigt av att någon glodde på mig och att det var ljust. Haha
usch måste fixa nått till mitt fönster så att jag kan sova :P

Jag och bror har även löst allt, och även där var det missförstånd..  
Usch hatar att  bråka med dig!


ETT STORT GRATTIS TILL MIN ÄLSKADE OTHILIA SOM BLIR 19 IDAG!! (måndag..) <3<3





Hepp, nu så blir det till att gå och glo på tv en sväng..

Ha det gött!

KYSS  ♥




Boriiis <3


* Lilla tönt, varför kan du inte hitta något själv?!
Känns det inte lite jobbigt att knulla med dina polares ex?!
Vilket skämt..


Kommentarer
Postat av: Lillis

vilken sötnos du har blivit erika! ring mej i morgon (L)

2009-04-13 @ 01:31:59
Postat av: Othilia

Tack gumman! :D <3

2009-04-13 @ 01:54:52
Postat av: sara

haha ja men nu har du ju f¨tt det bevisat att du verklgen kan komma till mig oavsett vilken tid på dygnet hehe <3 älskar dig me baby .. hehe de e la mysigt att alltid ha mig vid din sida.. till och med nästan när du sover hehe ;) nära å bra å billigt btw. hehe.. ja veet visst e vi sööta du å ja hehe puss my darling

2009-04-13 @ 17:32:05
URL: http://saraisdashit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0