16/4 2009

Hello alla där ute!


Idag så skulle jag bara ha haft en lektion från 08.00-10.30.
Men vi hade en liten föreläsning, en lärare från 4-års kom bort och snackade med oss..
Redan 09.10 var hon färdig och vi fick sluta!
Hur underbart som helst :)
 Jag åkte hem och la mig och sov.
Sara kommer bort till mig runt 2-tiden och hon väcker mig även.
Trevligt! Haha

Jag satte mig ner och skrev lite grejer som jag ska lämna in i morgon.
Skrev klart 2 uppsatser xD
Duktigt Erika ;)


Efter detta så tog vi med oss en av mina hundar ut i skogen och gick.
Vi var ute och gick i drygt 2 timmar.
Blev sedan en kaffe time hemma  hos mig innan vi började att traska iväg igen!
Sammanlagt i dag så har vi gått drygt 2 mil!
Helvete vad vi är duktigt!
Med rätt sällskap och mycket att prata om så går det!
Framför allt så har vi det super roligt tillsammans. xD


När vi kom hem till mig så säte vi oss ute på min framsida..
Helvete vad jag blev rädd när det kommer fram en jävla fucking råtta och ställer sig och glor på mig!!!!!
Herregud, trodde fan att jag skulle dö ett tag där :P

Aja nu så ska jag sova

Ha det gött!


KYSS  ♥





* Jag saknar dig varje minut.
Jag vill inte annat än att ha dig brevid mig jämt.
Varje gång jag får ett sms av dig, samtal eller snackar med dig så pirrar det i hela mig!
Så snälla, sluta behandla mig som skit! <3


Kommentarer
Postat av: sara

thihi vi har skit kul ihop jhöö.. =)

hehe musen var rolig tyckte jag.. hehe har nog aldrig sett ngn hoppa så högt som du hehe.. du va ju som en elefant hehehe

2009-04-16 @ 23:48:07
URL: http://saraisdashit.blogg.se/
Postat av: Mattias

Den dagen då vi tappar kontakten är när döden skiljer oss åt!! De lovar jag över min döda kropp!! Jag öppnar bara mitt hjärta till dom som förtjänar de! Du är den som förtjänar störst plats Erika!! Du har alltid funnits där när du haft de som jobbigast och du har ställt upp ändå! Du har minst att lika stort hjärta som jag i så fall!<3 Älskar dig Storasyster till döden<3<3<3<3

2009-04-17 @ 14:34:36
URL: http://mattttttias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0