19/4 2009

Hello!


Idag så blev det en promenad med Malin 2 gånger..
totalt så blev det typ 3 timmar promenad.
Otroligt skönt gumman.
Har saknat dig otroligt mycket <3


Hann även ta en promenad med Pontus och hundarna.
Vi hann även åka lite Inlines..
det var länge sen man gjorde det fan. haha
trodde att jag skulle typ dö ett tag där, men sen efter en stund så fixade jag det. :)  
Jag är grym xD haha måste ut och åka i veckan igen pojkar!


Jag är riktigt sugen på att lära mig köra cross..
riktigt tufft fan! 
kanske skulle ta några privatlektioner och lära mig. Haha

Hepp, nu så blir det en natt cigg och sedan sängen!

Sovgott alla där ute


KYSS   ♥


*  Please forgive me, i think that i like u.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0