23/4 2009


Igår så var det krogen som gällde.
Förfestade med mina babe´s :)
Malin, Othilia och Sara
Sandra, Elin och alla andra mötte vi upp inne i stan.
Min babe kom även in igår innan jag gick in på bogrens.
Så det blev allt lite mys <3
levde jävlar inne på bogrens.
Träffade as många gamla kompisar, fint det :D

Tack alla för igår <3 :D


Efterfest blev det också.
Usch vad segt det var att gå upp i morse!
Och vilken jävla baksmälla. Haha
typ hela min klass kom bakis till skolan idag. Surt va fan ;)  


Hade en rätt skön dag idag.
Skolan började 08.00 och slutade 13.10.
Man ska inte klaga. Hade inga lektioner heller. hade två opponeringar och 1 föreläsning :P sjukt skönt.

Blev till att åka hem och sova några timmar och försöka må lite bättre.
Sedan åkte jag, Lillan och mamma ut med Nero till skogen.
Riktigt gött att gå en sväng.


I morgon så är man ledig!
Jag ska sova heela dagen sedan packa.
Blir Örlen till helgen! Känner att jag behöver komma ifrån vissa människor lite just nu.

Hoppas bara att babe kommer ut! <3
Hepp nu så ska jag snacka vidare med söto på msn och sedan ska jag gå och lägga mig och försöka sova!

Ha det gött

KYSS


* Blir mer och mer kär för varje dag! <3


Kommentarer
Postat av: sara

fy fan va kul ja hade.. ;) fast inte då ja bad dig dra åt helvete.. ='( fattar inte vrf

2009-04-24 @ 12:37:10
URL: http://saraisdashit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0