2/4 2009

Wow, Erika är uppe med tuppen en dag som denna!


Haha yes box.
Idag var jag allt uppe tidigt.
Mamma väckte mig redan vid 8 i morse.
Skulle ringa lite samtal och skit..
fick även besök i morse. Haha inte bara jag som var uppe med tuppen i morse ;)


Sitter just nu och slappar framför tv och datorn.
Funderar på att gå in i duschen och grejjer snart, men tror inte riktigt att kraften för det finns än.. hehe


Idag börjar jag 13.00 på praktiken och slutar 20.00 i kväll..
Mina kusiner ska komma hit idag, men tyvärr så missar jag ju det :( lite tråkigt!


Nu så måste jag allt slita mig från datorn och Tv om jag ska hinna med alla saker som jag har planerat in under förmiddagen.


Ha det gött alla där ute


KYSS  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0