27/4 2009

Blev en lång promenad med Othilia, Malin och så lilla Liam :)

Vi gick inte långt, men några timmar gick allt ;)
Lilla Liam på 2 år är inte lika snabb som oss brudar. Haha


Jag, Othilia och Malin gick även och planerade för kommande helg!
Nu får vi hoppas bara att det blir så som vi vill. Det hade varit sjukt underbart xD


Vi kom även fram till att det inte är många dagar kvar i skolan, men att några av oss ligger efter med massa!
Usch, vi sa att vi skulle ta tag i allt nu.
 Innan det är försent.
Så där alla läsare har ni min veckoplanering!
Skolan och sedan studa som en get ;)
Nu så brudar gäller det!
VI MÅSTE TA TAG I SKOLAN!

Det är nu i slutet som man verkligen förstår att det är viktigt med bra betyd eller i alla fall ett G i alla ämnen.
Förut så har man kunnat säga att man fixar det efter sommarlovet/loven.
Men va fan, efter sommaren tänker inte jag gå tillbaka till en skola.
Nu är det verkligen slut på riktigt!! Och fort har det fan gått också :/


Tänkte även klämma in babe i veckan.
Finns inget mysigare än att vara i din famn <3


I morgon så är det skola som gäller.
 Börjar 10.00 på käpplunda skolan.
Min grupp i hajken ska bort och presentera oss för dom barn som vi ska ha under hajken.

Skolan håller på till drygt 16 i morgon. seegt!
Men vid 15-tiden så ska jag på ett möte.
Inte alls sugen..

Nepp. Nu så ska jag försöka sova lite!

Ha det gött!

KYSS  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0