28/4 2009

Idag så var det en seg dag i skolan.
Började klockan 10.00 på käpplunda.
Var riktigt trevligt att träffa de 6-åriga barnen som vi ska få spendera 4,5 timmar med nästa vecka.
Sedan blev det till att åka tillbaka till skolan.
Allt flöt väl på, men klockan gick otroligt segt.


Efter skolan så åkte jag hem och käkade. Tacos såklart ;) haha

Efter att ha ätit god mat med några underbara personer så blev det till att åka och kolla på Cross.
Jag, Malin och en person till.
Trevligt som fan xD
Tobbe lyckades dock skrämma skiten ur oss.
Ååh brudar, längtar bara tills nästa gång..
Jag hoppas på en dag med fint väder med massa skit ;) hahah
Eller vad säger ni? <3


Idag så trodde jag även att jag skulle få möta babe.
Men så blev det inte. * Skräll! :P

Efter att vi hade varit borta och kollat på cross så blev det en promenad  xD
Alltid lika underbart att vara med er <3


Sedan har jag suttit framför datorn och snackat med babe och massa annat folk.
 Vi försöker även planera vad som händer på Torsdag.
Efter skolan så blir det plugg som fan och sen grilla med något gott att dricka.
Men frågan är bara
VART vi ska vara...


I morgon så är det skola, detta gäller även hajk planering på morgonen och redovisning!
USCH!
Redovisning gillar vi inte! hehe

Nu så blir det sängen.

Ha det gött


KYSS  ♥



* Vill ha dig i min famn hela tiden och kunna säga att du är min!!
Längtar tills på torsdag, då vi kanske ses igen!
Hoppas jag :P
Love is in the air <3 ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0