4/4 2009

Hello alla läsare :)


Vilket underbart väder det är!! xD
Tror vi att sommaren är på G nu eller? ;)

Det ända som fattas just nu är några goa polare, några bärs och en grill :D hehe


Igår så var det min sista dag på praktiken! Usch
Min praktik slutade med disco på kvällen!
Träffade massa gammla brukare som min mamma har haft. Underbart att se dom igen ;)
Det kändes verkligen hemskt att gå därifrån igår..
Jag hade tårar i ögonen och det fanns det fler som hade.
Men jag kommer dit snart igen. Mig slipper de inte ;) hehe


Igår kväll så kom Malin hit.
Jag, Malin och Lillan började knäppa några bärs/cider och sedan drog vi vidare till Ö-malm. .
Där det blev till att supa med ännu mer folk.
Dock var ju typ alla fjortisar! Hahaha
Men men , det var ju livat ändå.
Hann mycket inatt, räddade Sara och gjorde bort mig totalt!
Fick även veta massa stuff från alla småbarn som kanske skulle ha varit tysta.


Vid 4 i morse så kom Sebbe och räddade mig!
Tack så mycket.
Och förlåt ännu en gång för att jag ringde dig så sent och störde!


Haha Träffade en av Lillans kompisar när jag kom hem igår och herregud, jag blev förälskad i hennes hund!!!
Fast att det är en tax eller nått ;)


Sitter och lyssnar på när Roby sjunger..
Du är grym! Sitter och får rysningar och fäller en liten tår! :(
 Lyssna på han här:
http://www.youtube.com/watch?v=Tgfr5k_p9v4 


Nu så ska jag fixa käk till mig och Lillan och sedan så jag börja fixa mig!
Ikväll så blir det till att ta några bärs till xD underbart


Ha det gött så hörs vi senare

KYSS  ♥



Greger..

Varför knuffar du bort mig hela tiden?
Du kommer in i mitt liv som inget och sen drar du igen.
Vad sysslar du med?
Fattar du inte att du sårar mig varje gång du slutar höra av dig och drar?!


Kommentarer
Postat av: Mattias

du träffade mig på discot också :D

2009-04-04 @ 18:58:56
URL: http://mattttttias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0