6/4 2009

Tjaa :D


Blev en lång promenad med Lillan, Atos och Nero!
Riktigt skönt i detta vädret.

Vi tog en massa kort på hundarna och Lillan lurade mig rakt ut i skogen!  Snacka om att man var lite skakis!
Usch, tänk om det hade kommit en älg eller nått..

FY, tror att jag måste lämna staden och dra mig ut på landet lite. Kanske lära mig lite om djur och natur! Hahaha eller inte, skulle nog kanske inte stå ut med att bo på landet.
Tack mamma och pappa att ni valde Ryd och inte Stöpen! Hehe

Sara kom på en idé... Sätta mig mitt ute på landet i typ några månader med olika djur och sedan filma allt...
Ojoj, det hade jag aldrig gått med på.. hade nog aldrig fixat det!

Här kommer några bilder från våra promenad:



Atosen <3


Tänk er denna dumma blondin på landet/ mitt inne i skogen! hahaha


Nero och Atos badar en liten sväng ;)


Mina sötsaker <3


Sedan blev det till att gå hem och laga mat och även tvätta hundarna! Haha
 Lillan duschade dom och jag lagade mat. :P sen blev det sängen.. sjukt seg och hade huvudvärk som en idiot.
Vaknade upp vid 21-tiden.
(Utmärkt duktigt Erika! Lycka till att sova i natt nu..)


Blev ännu en promenad med Lillan, då vi mötte Johan och Amanda en sväng och sedan mötte vi upp Malin <3
blev en sväng runt Ryd med henne också innan man gick in för att sätta sig här och ta det lugnt lite..


I morgon så ska vi ha projekt. Klockan 11 så ska vi ses hos Malin, så nu blir det ändå sängen! Haha

Ha det gött alla där ute!!



KYSS  ♥



•-          DU finns i mina tankar hela tiden! Herregud, jag är kär :P hahaha <3<3


Kommentarer
Postat av: sara

haha.. bigpig ska programmet heta oxå haha.. ja ska fan göra det.. thihi.. fan va ja kommer skratta... hehe jag är en ond person mohahaha

2009-04-07 @ 02:00:42
URL: http://saraisdashit.blogg.se/
Postat av: Carro

Haha det var fan skönt att gå så jävla långt !!

en dum blodin kan ha kul i skogen också (A)

Älskar dig syster <3

2009-04-07 @ 13:23:41
URL: http://caaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0