7/4 2009

Nämen ännu en gång till är jag allt uppe tidigt! :D


Idag så blev jag väckt strax före 9-tiden.
Känns ju riktigt skönt att gå upp såhär tidigt.


Inatt så blev jag addad av en märklig person..
Jag tänker inte gå in på vad personen sa eller skrev, men jag kan ju säga det att när jag får tag på han/hon/ dom så kommer jag inte att vara så glad!
Nu förtiden så blir man tydligen addad av någon/några som verkar kunna hela ens liv! Haha
skitsnack, komma hit och dra upp massa gammal skit!
Sånt som alla inblandade har lagt bakom sig och gått vidare, så varför kan inte alla runt om en också gå vidare?!
För fan släpp det, ni där ute har lixom inget med detta att göra!!!

Usch usch, hatar personer som tror att dom vet allt och snackar skit!
Och som speciellt kommer fram nu efter några år..

Varför inte dra upp allt när skiten hände?

IDIOT!!!


Nu så ska jag i alla fall hoppa in i duschen och sedan dricka lite mer kaffe i ett underbart väder :P haha

Runt 11- tiden ska jag dra mig ner mot Malin <3

Hörs senare sen!

KYSS  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0