8/4 2009

Tjooo!


Idag så spenderade jag några timmar i Hjo hos min farmor..
Käkade hennes underbara bullar! Haha MUMS älskar verkligen hennes bullar..


Sedan blev det till att sola med Lillan och Hanna.
Utmärkt skönt en dag som denna..
Bara regn och tråkigheter! Usch..


Nu så sitter jag här och kollar på Efterlyst! Bästa programmet ever ;) haha

Just nu så snackar dom om försvunna personer..
Vissa är verkligen unga och snygga! Stackars deras familjer som inte vet vad som har hänt dom!
Jag hoppas att dom blir hittade eller kommer fram snart i alla fall..

Hepp.. nu så ska jag och Lillan gå ut med hundarna xD (Som vanligt)


I morgon så ska jag bara ta det lugnt eftersom att det är jobb på fredag..

Sov gott alla där ute!


KYSS   ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0