*

Idag tog jag fan sovmorgon. Haha
gick inte upp förens runt 11 tiden.
Underbart.

Åkte även hem från Örlen idag.
Alla hade packat klart och ville åka medans jag fortfarande satt i de kläder jag sov i.
Och inte hade jag en enda tanke på att packa.
Medtanke på att alla mina kläder ligger över allt så borde jag ha ställt klockan på 9 eller något så slapp alla klaga ;) haha


Väl hemma så tog jag en lång lång dusch..
Helt jävla underbart att vara hemma från landet igen :P haha ;)

Sitter och väntar på att min Othilia ska komma till mig <3 haha
då ska vi allt härja som vanligt!

Nu så ska jag allt gå ut och gå och hoppas att tiden går fort så att Tiiliia kommer snart ;) haha

Ha det gött


KYSS  ♥


Kommentarer
Postat av: Othilia

Och fort gick det :D <3

2009-04-26 @ 23:01:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0