Kväll

Tjaa..


Idag så blev det en fika med Othilia och Sara! <3
Helvete vad länge sen det var..
Otroligt mysigt att vara ute och fika med er igen mina babe´s..
Synd bara att resten av gänget inte hänkade på.
Blev även lite handlande också.. haha

köpte mig två tröjor. En tjock tröja och en tunika :)
Fan Othilia, vi som inte skulle handla nått!
Men som sagt, går man med Othilia på stan så kommer man alltid hem med något ^^


När man kom hem så tog man det lugnt en stund innan man gick hem till en kompis.
Det hade brunnit i trappuppgången brevid hans, så var tvungen att checka läget lite ;)


Fick även fin besök från landet idag xD haha
Sötnosen kom hit med 2 av sina polare :)

Vi gick en sväng i Ryd och dom drog sina skämt. Haha
Helvete vilken underbar humor alltså, diggar den riktigt mycket! <3


I morgon så är det skola som gäller..
Kan inte direkt påstå att jag är sugen!
Men har bara en lektion i morgon, den är dock lång men..
Det är människor i behov av stöd.
Den håller på från 08.00-11.30 .. Lite seegt kanske ;)

Usch, är så trött nu så mina ögon håller på att kolla i kors. Haha

Nu så ska det bli en kvälls cigg och sedan sängen!


God natt alla där ute!

KYSS  ♥



~ Du är verkligen speciell sötnos <3


Kommentarer
Postat av: Mattias

ni hade ju inte lektion 13.45 ni ;) som vissa andra :P

2009-04-16 @ 22:18:35
URL: http://mattttttias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0