Ovärt som allt annat!

Tjaa..


Vilken underbar dag!
Idag så lärde jag mig att tvätta här hemma xD haha
Ooh, Erika har blivit värsta hemmatanten va fan :P
Vem fan kunde tro att jag skulle lära mig att sätta på en tvättmaskin här hemma? :O hahaha
Varit med Sara fram till typ 4-tiden. Sedan åkte hon hem och jag upp till berget..
En av mina små kusiner fyllde år.. eller, så liten är hon ju inte längre. Haha
Usch vad tiden går fort!

När jag kom hem så tog jag och lillan hundarna ut till skogen. Skit gött! Hahaha
Det kom en jävla gubbe på en cykel mot oss och hälsade glatt.
Sedan så stannade han en bit bakom oss, hoppade av cykeln och gick in i skogen..
Dock, den täta skogen av alla sider och kanter där nere.
Jag och Lillan började as garva och började dra härliga skämt om han! Hahaha
vilket folk det finns alltså.
Ofta man tar med en cykel in i en tät skog.
Där kan man ju lixom inte cykla..


När vi var ute så mötte vi även en Limpa! Hahahahaha
han hoppade omkring där ute på en åker!
Limpan var alltså en tax.. men fy fan va det såg ut!


 Kom en och va hemma i drygt 10 minuter, sedan ringer en av mina älsklingar..
Vi bestämde oss för att gå ett strög här i Ryd. Haha
Underbart, tack för den promenaden Malin <3


Nu så sitter jag här och ska nog hoppa till sängs snart..
Måste bara hitta allt som jag ska ha med mig till skolan!

Men innan det så ska jag no tjöta lite med Sara <3 hehe

Ha det gött där ute


KYSS  ♥




*  Du är heelt underbar och otroligt fin.
Dig kan man verkligen skämta med!
Jag faller för dig mer och mer för varje dag <3<3
B<3


Kommentarer
Postat av: sara

haha.. ja oftan man tar med sig en cykeljävel hehe.. limpan måste ha vart sööt hehe

2009-04-13 @ 22:07:00
URL: http://saraisdashit.blogg.se/
Postat av: Lillis

Du! jag tänkte komma upp till dej i veckan darling. får jag det Ir? (L)(L)

2009-04-13 @ 22:41:01
Postat av: Eriika

Lillis!

Du behöver verkligen inte fråga! Klart som fan att DU får komma upp.. Har skola dock denna vecka, men vi kan ju höras om vilken dag som passar bäst ;)

Saknar dig din Greeek ju!! Hahah <3

2009-04-13 @ 22:43:34
URL: http://erikaaberg.blogg.se/
Postat av: turken (A)

Hahaha vetu det är bara en kultur som gör sådär !!

så gissa vilken erika? ;) ne nu ska vi vara snälla mot han.. Haha hunden var fan det bästa idag !!

Älskar dig syster <3

2009-04-13 @ 23:09:06
URL: http://caaberg.blogg.se/
Postat av: Malin :D

Den där limpan vore inte så fel ;) Det är inte varje dag man ser en människa ute och går med en limpa på ett fiskespö ;) haha lilla gumman <3

2009-04-14 @ 21:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0