14/8 -09, Kväll

Helloj


Sitter man här. Sandra åkte nyss och Liisan drog för en stund sen.
Riktigt skönt att prata av sig lite, måste jag säga.

Jag och Sandra tog även en sväng bort till Hjo för att ta en fika hemma hos min farmor :)
Mysigt och roligt.
Passade även på att säga hejdå innan flytten som jag hade lovat henne att göra ;)


Drog oss därifrån runt 20-tiden eftersom att jag skulle få besök.
Men sedan ångrade sig den människan och drog till Tidaholm.
Men men, jag, Sandra och Liisan dog fan inte av det. Hehe


Nu så ska man gå ut och möta Sara.
Ta en promenad till Statoil för att köpa cigg och sedan gå tillbaka hit.
Kan vara gött. Snacka lite inför flytten och skit. Hehe
Sen så hoppas jag på att jag får besök i natt. Hade ju inte varit fel med det direkt. :)
Kommer ju bli skit tomt att sova helt ensam borta i Vetlanda sen :( Saknaden kommer ju bli enorm!


Hepp, nu så väntar Sara. Får springa iväg till henne nu.

Ha det gött


KYSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0