15/8 -09

Helloj

I natt så blev det en promenad med Sara, vi gick till statoil och köpte cigg och snackade skit.
Känns riktigt skönt att vi båda ska flytta ner!


Sen fick jag mitt efterlängtade nattbesök.
Jag, Sara, Ludde och Lillan satt och tjötade lite och sedan blev det sängen runt 5-tiden i natt.

I morse så vaknade jag av att jag råkade slå till min älskling <3
Vi låg och snackade lite och sedan kom min mamma på besök :)
Alltid lika trevligt.
Hon va la hemma i typ 10 minuter innan hon åkte igen. 
Älsklingen åkte hem och jag duschade och sedan somnade jag till lite.
Vaknade av att Liis och Sebbe kom för att säga hejdå.
Känns helt sjukt att det är sista dagen idag.  
Ikväll så ska man iväg med Malin och Tobbe.
Ska bli kul, dock är inte vädret det bästa. Men vafan regn stopar väl inte en skövdebo ;)


I morgon så åker vi från Skövde runt 10-tiden.
Hoppas verkligen att älsklingen kommer hit och sover i natt.
Skulle verkligen behöva det. Är skit nervös fan!
Stöd från älsklingen till tusen behöver jag just nu.

Nepp, nu så ska jag börja fixa mig inför kvällen :)

Ha det bäst

KYSS



Kommentarer
Postat av: Linnea

Kul sida! Det märks att du gillar att skriva!

2011-07-13 @ 01:34:31
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0