16/8 -09, Kväll

Dagen blev bra ändå.
Blev som sagt kompis med min granne.
Han är nog helt okej fast det att han är världens tönt!
Vi har varit ute på en promenad för att kolla hur det är runt omkring i den här hålan.
Jag trodde aldrig att folk tänkte på såna grejer som han tänker på. jag lovar.
Han gick runt och snackade om ljuset hastighet.  Nu under kvällen när vi har varit och kollat på tv i tv:rummet så började hans ancka om olika ventiler :S Vilket stolpskott ;)
Hans favorit sport är typ gymnastik!!! 
Men men, alla människor är ju olika :P


I morgon nu då.
Den stora dagen! Fyfan va jobbigt det känns..
Lär ju inte kunna sova nått i natt och som tur är så börjar inte jag förens 13.
Så i morgon blir det allt sovmorgon xD


Nu när man verkligen är här, så börjar man fundera.
Jag tror inte att jag gjorde rätt val! Jag var nog fan inte beredd på detta.
Fine, jag vill ju plugga vidare och det är ju trotts allt bara i 1 år.
1 år går jävligt fort.
Men att lämna allt var sjukt jobbigt. 
Jag trodde inte att man redan efter några timmar skulle kunna börja sakna en person så mycket.
Och tänk att jag kommer få gå runt med denna saknad och denna oro i max 1 år.
Tror att det kommer bli mindre, men jag hoppas verkligen inte det.
Jag hoppas och verkligen vill att just DU står ut med att lilla jag bor långt bort!
Jag hoppas på något långt, ärligt och kärleksfullt med just dig!!
Verkligen kär med andra ord!


Nu så ska jag allt dra med min trevliga granne Ivan ut.
Dags för en natt cigg innan man ska fixa lite inför i morgon.
Skriva handlingslista bland annat ;) hehe

Sov gott alla där ute!


KYSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0