Godnatt

Usch vad tråkigt man kan ha det!

Sover alla redan, eller finns det några som är vakna?

Jag borde sätta mig med boken "Kärlek och stålull" som vi läser i behovskursen.
Men jag är inte sugen på att läsa just nu.. hehe

Sooova xD



Jag och Matte
har även kommit över våra rädsla att komma ifrån varandra efter gymnasiet!
Vi har snackar extremt mycket om hur det kommer bli efter, eftersom att vi inte kommer kunna ses varje dag!

Usch bara det känns hemskt.
 Men eftersom att vi ännu en gång till slog ihop våra kloka hjärnor så kom vi fram till att båda kommer bo kvar i Skövde ett tag till efter studenten och båda vill flytta hemifrån.
Så varför inte flytta tillsammans?!

YES! Vi är bäst som kommer på en sån idé. Haha
nu behöver vi ju inte tänka tanken på att vi kommer glida isär..
Ska bli kul och se om det verkligen blir vi två som bor tillsammans sen!
'Det är ju ändå drygt 6 månader kvar till studenten och mycket kan hända på dessa månader!
och bästa vänner kan la bo med varandra?!


Eller är det kanske konstigt att dela lägenhet med sin bästa vän som är av motsatta könet?!
Vad tycker ni om att dela lägenhet med motsatta könet, som BARA är en jättebra kompis?



Nu så blir det sängen. skola i morgon igen :(
Sovgott alla där ute!

KYSS ♥



*
Eriika har nu tryckt på knappen Delete...
Ledsen grabben, ditt spel är nu över och DUkommer inte kunna börja om från början!


Kommentarer
Postat av: Anna

ta en titt på mina auktioner på tradera :)

http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=1542018&listtype=0

2009-01-09 @ 02:26:25
URL: http://abananna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0