12 Juli 2009

Nämen tjaaa fan xD

va ett jävligt bra tag sedan nu fan...
Men livet det leker allt! :)
jobbar, umgås med folk och självklart min älskling <3
känns som om man inget annat gör än jobbar. ibland så känns det fan som om man bor där nere. hehe
Men kul har vi det :)
Denna helgen har varit min första riktigta lediga helg sedan studenten.
Otroligt gött, synd bara att vädret inte har varit det bästa. Men när det är sånt här väder så finns det ju inte bättre än att mysa framför en film.
Så, igår va det mys heela dagen med älsklingen och sedan på kvällen så kom Sandra förbi och myste med oss ;)

Ikväll så blir det en romantisk middag hemma hos min Sandra <3
Hmm, undra vad kärleken bjuder på ikväll?
Tror nog att det stod kyckling på menyn ikväll.
Sist vi hade det, (Lördags) så stod det tacos på menyn :) haha



Dagarna bara springer  iväg fan. känns som om man inte hinner med allt som man vill göra.
finns så mycket som man vill hinna med innan man flyttar, men tid till det finns fan inte :(


jag och Sandra <3 har även varit och beställt en resa nu till oss och killarna i alla fall.
kvällen den 25 oktober så drar vi till turkiet i 1 vecka :) ska bli så jävla skönt att komma iväg och jag har verkligen valt den/dom bästa att åka med! :D

Men men , nu så får det vara färdigt bloggat för denna gången..
Ska försöka att bli lite bättre på att blogga ;)

Ha det gött!

KYSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0