1/6 2009

11 dagar kvar till studenten!
Hur underbart är inte detta då? xD



Lördagen så blev det chill hela dagen.
Man drog ut med
Philip, Liis och Sebbe.
Blev några cider/öl/groggar vid simsjön.
Sedan så drog
jag och Philip på fest i ryd.
En polares farsa + storebror fyllde år. Väldigt lyckad.
Kom hem mellan 6-7 tiden på söndags morgonen. Som ni då kanske kan räkna ut så var söndagen inte alls så rolig för min del.
Låg i sängen tills typ 18-tiden.
Sandra  kom och hämtade mig och vi drog och flötade på Alpina med Sara också. Sedan så hämtade vi upp Malin och drog vidare till simsjön.
Där blev det bad..
Eller det skulle bli bad, bara
jag och Sara som var i .......... Till knäna, haha men i var vi i alla fall xD




Kolla, lite är jag i i alla fall :P


Idag så har dagen varit riktigt skön om man bortser från vädret..
Det har varit alldeles för varm :(
och det värsta av allt är att man inte har haft chansen till att ligga ute i solen med en kall bärs och ökat på brännan.  Skola, där de tinte hände allt för mycket.
Skön dag, fram tills det att
jag och Robbin fick jobba häcken av oss med ett arbete. Men vi fixade det allt ;)
TACK ROBBIN! 

Efter skolan så blev det sola med Othilia :)

Fick även veta att mamma har en god idiot i sig..
Så, nu vet vi väl inte riktigt vad som kommer hända.
Om det kommer bli operationer eller inte!
Men vad som än händer, så håller jag på dig mamma!
Jag vet att du fixar det!
DU är en kämpe! <3

Dagen bjöd även på en skön promenad med Malin.  
Och några underbara minuter i telefonen med
älsklingen <3

Nu så ska jag gå ut och gå med Nero en sväng innan det blir till att sova!
ha det gött

KYSS  ♥





Test inför balen

Och jag ser jävligt road ut ;)


Närbild på mitt hår! Jävligt nöjd med färgningen ;)


Kommentarer
Postat av: Mattias

fan va snygg gumman :D

Jag tycker klänningen passar dig :) och framför allt passar du i de håret :D

Älskar dig storasyster <3

2009-06-02 @ 00:02:47
URL: http://mattttttias.blogg.se/
Postat av: Kusin vitamin

Fan va fin du är gumman!

Hoppas verkligen att du får en lika lyckad bal som mej!

2009-06-02 @ 13:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0