17/6 2009

Shit va länge sen det var man skrev!

Har som sagt inte haft tid eftersom att all min tid endast har gått till studenten och klasskompisarna. Men men, den som orkar läsa och vill veta vad som hände förra veckan kan ju fortsätta läsa ;)


Tisdagen 9/6:

Så var det middag, kubb och brännboll hemma hos min ena lärare, Gunilla i skara.

Hade det riktigt kul och mysigt var det. Vi var ett jävla bra gäng som var där..
efter skara så drog man en snabbis till Tidan.
Skulle hämta cider och hann även pussa på min älskling <3
Sedan blev det till att börja supa jävlar i bilen för att komma i kapp alla som var uppe på berget och väntade på oss ;)

Haha under natten så var det då tältning som gällde, för vissa i klassen.
Andra drog hem och sov eller sov i deras bilar. Otroligt kul.
Tack alla som var med från BF 3 igår.
Denna kväll kommer jag alltid att minnas. 
Blev mycket fylla från folk som man inte direkt brukar se fulla.
Vi hade inte alls vädret på våran sida.
Det spöregnade men vafan, umgänget gjorde så att regnet glömdes bort ;)

Älskling och dom kom även förbi en sväng under natten också.  Härligt det.
Ännu mer pussar, det tackar man ju inte direkt nej till ;)


Onsdagen den 10/6:
Så var det klasskamp som gällde. Alla BF och LP; klasser mötte varandra.
Alla 1:or mot 1:orna osv. BF3 och BF2 kom på en delad första plats :D underbart gött!
Vi ger fan i om vi kom på en delad plats, huvudsaken var att vi spöade skiten ur LP ;)


Under onsdags kvällen så drog jag, Liis och Sebbe till Lidköping.
Dags för Philip att ta studenten! Usch, vad tiden går fort. kommer ihåg när vi var små och lekte med pinnar i centrum. Haha Grattis Philip :D <3


Torsdagen den 11/6:
Så blev det till att fixa till vårat tåg som vi skulle ha under kortegen.
Nästan hela kalassen hjälptes åt så det gick skit fort.
Även lillan hade skolavslutning och fick ett stipendium. Grattis Lillan <3

På kvällen så drog man sig ut till stöpen.
Skulle sova där hos en av mina älsklingar, Elin <3
där knäppte vi några bärs och älsklingen kom även förbi och pussades med mig <3 helt under bart.


Fredagen den 12/6:
Så ringde väckarklockan 04.00!!
Otroligt mört att gå upp så tidigt och så var man bakis, men vafan.
Bara till att fixa sig, dra på sig studentklänningen och sedan börja dricka igen!
Klockan 06.00 så hade min klass, BF3 sin frukost ute på Aspen i Stöpen!
Tack alla i BF3 för dessa 3 år.
Tiden har gått fort och vi har haft massor av bråk, men när det väl gäller så finns vi allt för varandra!

TACK, saknaden efter er kommer bli enorm <3


Under fredagen så vet la alla vad som hände.
Älsklingen kom även förbi och kollade på ut springet <3
trodde jag aldrig, men det var ändå den bästa studentpresent jag fick.
Han träffade även mamma och pappa för första gången. Mys ;)  
På kvällen blev det massa fylla från alla möjliga håll på Husaren.
När man hade tröttnat på det så minglade man runt med älsklingen i stan <3


Lördagen den 13/6:
Blev en mör dag.
På kvällen drog man ut till Elin och sov där tillsammans med henne och Othilia <3
Tack mina underbara töser. Älsklingen kom även ut under natten och pussades <3


Söndagen den 14/6:
Så var det bal. Klockan 08.00 skulle vi vara på Aspen för att få våra hår fixade ;)
Gick galant. Under efter middagen och kvällen så blev det mingel, fylla, dans.
Tack alla för en enormt trevlig studentbal.
Hade jag fått chansen så hade jag lätt gjort om hela min helg!! xD


Måndagen den 15/6:
Blev en ännu segare dag.. 
Orkade inte göra nått förens  runt 21-tiden på kvällen då man åkte till Ö-malm. . senare under kvällen så kom älsklingen, Anton och en till förbi. Självklart så fick jag pussas <3


Idag då.. Tisdagen den 16/6:..
Stan med Malin, Sandra, Matte och Agge.
Sedan blev jag och Malin barnvakt åt Alexia och Liam.
Alltid lika kul att ta hand om dom xD


Kommentarer
Postat av: carro

Hahaha tackar!<3



Det är ju bra att nån av oss gör ifrån sig på skolan (A)

2009-06-17 @ 21:04:18
URL: http://caaberg.blogg.se/
Postat av: Mattias

Tack för dessa 3 underbara år<3

Kommer ALDRIG i hela mitt liv glömma den person som fick mig gå kvar i skolan!!

Älskar dig storasyster <3 <3 <3

2009-06-18 @ 22:33:04
URL: http://mattttttias.blogg.se/
Postat av: Agge

naajs :D hihi!! ´de e både tråkigt och skönt att dem här tre åren tagit slut men.. kmr sakna en massa utav klassen :P kul att va me er på stan där :D hihi <3

2009-06-19 @ 13:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0