5/6 2009




Ibland så blir jag så jävla osäker på dig..
det känns som om du kör ett jävla spel.
alla runt omkring mig frågar hur jag kan tänka mig en sån grej om dig. men om dom verkligen visste hur allt låg till, så skulle dom nog också börja tveka.
Man vet aldrig när du är seriös eller inte, du kalla nästan alla runt dig för älskling?! Vad fan ska det betyda eller?
Man känner sig ju verkligen som en i mängden bara..
Och det vill jag verkligen inte göra!! Jag vill att du ska vara min, BARA MIN! jag tänker då fan inte dela med mig av dig till andra om du trodde det..

Det känns verkligen som om *hon* gör allt för att göra mig svartsjuk..
FINE, hon har lyckats med sin grej. Men hon börjar få mig till att tro att det verkligen ska vara ni 2.
Du vet att hon gör mig svartsjuk, men ändå så håller båda två på att kalla varandra älskling och shit.
Inte konstigt att jag tror det jag tror! Hade jag också börjat kalla de flesta killarna i min omgivning, så hade du nog också börjat tveka grabben...
Vafan, jag kommer flytta om 2 månader och det känns inte som om du ens är villig till att försöka få det att funka då.
Och när jag drar så kommer hon ju säkert hålla på ännu mer eftersom att hon vet att jag kommer vara hjälplös där nere!
o vem fan vet, då kanske du bara skiter i oss!
Jag vill inte att det ska bli så, jag vill att allt ska bli bra och att jag ska slippa behöva ha den där jävla känslan om att allt är ett jävla spel från din sida.
Jag vet de fan va du är ute efter, men jag vet vad jag vill.
Jag vill ha något seriöst med dig älskling!


Nejfan. nu så har jag inte tid att sitta här och tänka ;)

Ha det gött

KYSS
   ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0