25/5 2009

Igår så kom sötnosen Sandra och hämtade mig runt 21-tiden.  
Vi drog ett strög i Skövde, Hentorp och Skultorp.. hahaha
helvete vad kul vi hade det..

- Ööh, Sandra, dra rääva i grus! :P hahah <3


Skola idag från 8 - 14.20 idag.
Riktigt underbart..
Sedan blev det tandläkaren, men innan det så åkte jag hem en snabbis.
Fick även beskedet om att jag kom in på folkhögskolan i Vetlanda idag!
Sjukt underbart vafan.  
Det första jag gjorde va att ringa Othilia och babe.
Sedan så slängde jag iväg några sms till dom som står mig närmast! :D


Självklart så kommer jag att tacka JA!
Men lite ångest finns det allt..
1000-tals frågor snurrar i mitt huvud..
Nya människor, en helt ny stad, nya lärare :O
Jösses. Undra hur detta ska gå:P
Det finns frågor om alla här hemma också..
BABE, Storebror, mamma, lillasyster, Sandra, Othilia, Liisan!
Herregud, det kan bli många namn om jag skulle fortsätta.

Jag har redan planerat att åka hem under de flesta helger och självklart alla lov!
Fan nog om flytten, den kommer inte att äga rum förens i Augusti.
Mycket kan allt hända fram till det.


Denna kväll har jag spenderat hemma, hela kvällen.
Suttit som en tok och pluggat.
Har ytters lite kvar på den sista inlämningen i religionen, känns super bra.
Men det sista får jag skriva klart i morgon när jag kommer hem från skolan..
Pallar inte sitta vid datorn mer nu vafan. hehe


I september så drar Othilia till USA i ett år. 
Även ett stort
GRATTIS till henne som fick en familj idag!  <3


Ha det gött!
Nu blir det allt sängen

KYSS  ♥



Othilia & Sandra:
Hur fan ska det bli med våran trio?!
Vi alla 3 kommer under lite mer än ett år att bo på olika ställen :'(
Men tillsammans så fixar vi väl allt?
<3





Babe:
Hur ska det bli mellan dig och mig?!
Usch, vill inte ens tänka tanken vafan..
Jag hoppas att du verkligen inte kommer att släppa mig för detta!

Jag gillar verkligen dig!! <3



Storebror, Mamma & Lillasyster:
Vad hade jag varit utan er!
Ni betyder riktigt mycket för mig!
Utan er, ingen Erika ;)
<3


Kommentarer
Postat av: Othilia

Du kommer klara dig galant i Vetlanda :D det vet jag! Så pass väl känner jag dig trots allt! :)

Och vi kommer inte tappa kontakten. Visst vi alla kommer vara på olika ställen, men vi har mobiltelefoner, msn, internet, ja you name it ! :) Så länge man vill hålla kontakten så fixar man det. Och jag vill i alla fall inte tappa kontakten med er ;) så lätt blir ni fan inte av med mig! :D

Och du gumman, tack :D Förstår du att vi är på väg att möta våra livs största äventyr ;) spännande hörru :D Älskar dig hjärtat! <3

2009-05-25 @ 23:43:26
Postat av: Kalle

GRATTIS sötsaken! visste att du skulle fixa det. jag har alltid hejat på dig lite extra mycket =)

ÄNTLIGEN HEMMA I SVERIGE EFTER 1 ÅR!!!!! är man kanske välkommen hem till dig i helgen? har saknat er alla (L)(L)

2009-05-25 @ 23:56:35
Postat av: Carro

Det året kommer gå jävligt fort trorja allt!

varå några helger? varje jävla helg o lov ska du vara hemma fattaru du det? Annars jävlar !



Du betyder massor för mig syster <3

Hoppas du får tråkigt där nere ;D

och flyttar tillbaka till mig !! <3

2009-05-26 @ 17:02:18
URL: http://caaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0