27/5 2009

Så sitter man här ännu en kväll...

Dagen idag har väl varit bra. Skola där det inte hände allt för mycket.
Våran rektor var inne och snacka med klassen idag om studenten.
Äntligen får man lite studentkänsla i kroppen ;)
Och sedan blev det stan med Lillan, Othilia och Sara!
Köpte in det sista till studenten så nu tror jag allt att jag är färdig med detta!
Eller hoppas det i alla fall. Min tomma plånbok har i alla fall inget mer att ge :( hehe


Efter stan med töserna så blev det till att sola och sedan kasta i lite färg i mitt blonda hår!
Skulle bli mörkt underhår, men det blev verkligen ljust brunt.. får slänga i lite mer färg i helgen..

Såhär blev det i alla fall..


Othilia som tar kortet ;)  haha söt näsa jag har, eller inte!

I morgon så ska BF3 i väg på någon jävla fackutbildning tills fredagseftermiddag..  

Usch, nu så ska jag sova.
I morgon så kommer det komma hit 2 unga killar som ska fixa något :S
Det tråkiga med det hela är bara att dom ska stänga av vattnet och elen, och det värsta av allt är att dom ska komma hit runt 7-tiden :O
Inte mänskligt va fan!
Då måste jag gå upp runt 6-tiden för att hinna duscha och dricka mitt morgonkaffe!
Det borde finnas en lag på att man inte får komma så tidigt och störa folk ;) hehe


Men ha det gött alla!

KYSS  ♥



Babe!
Jag kommer alltid att finnas här för dig!
Jag kommer alltid att lyssna på dig.
Det spelar ingen roll om jag är 100-tals mil ifrån dig.
Jag kommer alltid att finnas till hands för dig! Du betyder riktigt mycket för mig.
Jag är verkligen kär i dig babe och jag hoppas verkligen inte att min flytt ska förstöra något mellan oss!
Jag saknar dig dom stunder som du inte är hos mig nu, och jag undrar hur saknaden kommer att känns när jag flyttar!
Den lär ju vara enorm...
Erika is in love ;) <3


Kommentarer
Postat av: Klero

Jag vet faktiskt inte vart man kan köpa dom :/



Kram

Klero

2009-05-28 @ 07:10:44
URL: http://klero.blogg.se/
Postat av: thaikalle

fin blogg. Kolla mina söta apor och spännande djungel äventyr

2009-05-28 @ 08:44:54
URL: http://www.thaikalle.blogg,se
Postat av: sannie

bevaka via bloglovin?

2009-05-28 @ 09:29:27
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0