15/9 2009

Tjaa

Idag så va det skola från 08.45 – 11.45 otroligt gött. Eftersom att jag inte har varit med på ett tag så fattade jag inte alls mycket av dagens lektion. Hehe


Efter skolan så drog jag, Mickan och Sabina hem och pluggade. Maria var också med en sväng ;) Härligt :) Tack för att ni vill hjälpa mig töser xD


Under dagen så har man inte alls gjort mycket. Pluggat och tvättat. Skulle ha städat också, men blev allt för mycket studerande. Så i morgon så får jag städa ;) och efter det så ska jag nog ta mig en lång promenad, det hade verkligen inte varit fel.


Nepp, nu så är det Andra Avenyn. Haha ska ut och sätta mig med dom andra i allrummet ;)

Ha det gött!






* Helvete vad saknaden är enorm!!
Haha roligt att små anonyma kommenterar över allt...
Synd att dom inte vågar stå för vilka dom är ist!

Jag skiter i vad folk säger. Jag vet vad jag tycker!
Jag älskar dig coh saknar dig enormt <3


Kommentarer
Postat av: anonym

men snälla!!!! måste man va på dej både på bilddagboken och på bloggen?? LÄMNA OSS I FRED! annars kommer jag göra livet jävligt surt för dej!!!!! han valde mej och inte dej! han kom tillbax till mej och lämnade dej. vrf kan du inte förstå dt?!!

2009-09-15 @ 21:25:24
Postat av: Malin

haha Erika, får man fråga vem den anonyma är som inte vågar stå för vem hon/han är? Kan det vara Louise kanske.. hahaha ;) Tycker hon ska veta iaf att han väljer nog dig istället gumman, eftersom han dissade henne och tog dig istället, sen nu när du inte är hemma på dagarna o är väldigt långt borta så är det klart att han har henne som andra hands val... men du ska allt se Erika att han kommer till dig igen ska du se.. ;) fight for the one you love min sockersöta fia :D <3

2009-09-16 @ 12:34:56
Postat av: Zandra

Men måste den där anonyma människan ens bry sig om ditt liv ! Hon e så intresserad att hon både måste ha koll på dej på bdb å din blogg . Passa dej så hon inte står utanför ditt fönster å spanar snart :P Hon känner nog vääldigt stort hot från dej, annars hade hon gett fan i vad du känner :)

Kram

2009-09-17 @ 19:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0